مدیسا مدیسا ، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

مدیسا دختر کوچولوی مامان رزی و بابا مازی

مرخصی زایمان

1390/4/1 1:32
نویسنده : مامان رزیتا
1,061 بازدید
اشتراک گذاری

وای عزیزدلم هنوزم با یادآوریش بغض گلوم رو میگیره، آخه بعد از ده ماه دائما با تو بودن ، صبح با تو بلند شدن ، ظهر با تو خوابیدن ، میخواستم دوباره برگردم سر کار و از صبح تا بعد از ظهر نبینمت ! وای وای وای!

6 ماه مرخصی که تمام شد رفتم پیش مدیر عامل و درخواست کردم تا 10 ماهگی تومرخصی ام را تمدید کنند و اجازه بدن بیشتر پیش تو بمونم، آخه با مشاوره کودک که صحبت کردم گفته بود تا 10 ماهگی احساس امنیت کودک تکامل پیدا می کنه!! خلاصه بعد از تعطیلات نوروز 89 من دیگه باید می رفتم سرکار!!

دخترکم یکی از سخت ترین صبح های زندگیم بود که بدون تو از خونه بیرون رفتم و بیدار شدنت را ندیدم و تا بعد از ظهر بغضم را قورت دادم.تقریبا 2 هفته ای وضعیتم به همین شکل بود و هر یک ساعت میرفتم یک گوشه اشک دلتنگی از دخترم را میریختم تا سبک بشم ولی بعدش کم کم عادت کردم! البته بماند که بودن مامان پروین و بابایی ایرج واقعا یک موهبت است ، چون بدون اینکه از خواب بیدار شی بابا مازیار بارختخواب  می بردت پایین و بعد از ظهر ها شاد و خندان ازشون تحویلت می گیرم!!

خدا ایشالله هر دو شون را برامون حفظ کنه!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)