مدیسا مدیسا ، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 12 روز سن داره

مدیسا دختر کوچولوی مامان رزی و بابا مازی

پستونک

1391/3/18 9:04
نویسنده : مامان رزیتا
2,311 بازدید
اشتراک گذاری

وای عزیز دلم ،سخت ترین وظیفه مامان رزی و بابا مازی ترک دادن دختر یکی یکدونه شان جهت خوردن پستونک بود! دوشنبه و سه شنبه تعطیلی رسمی بود ، فوری به این فکر افتادم حالا که صبح زود نباید بریم سرکار و اگر خانومی بی تابی پستونک کرد میتونیم تحمل کنیم پس بسم الله !! یکشنبه شب کلی باهات صحبت کردیم که پستونک آلوده است به درد نمی خوره ، فقط نی نی کوچولوها باید پستونک بخورن ، اگر نخوری هرروز برات جایزه میخریم ، دندونهات خوشبو میشه و ....

 امروز دقیقا 4 روز که لب به پستونک نزدی ولی الهی قربونت برم ،خیلی داری اذیت میشی ، شبها چندین بار بیدار میشی و زار زار گریه میکنی و با التماس ازم پستونک میخوای ! منم خیلی خودم رو کنترل میکنم که بهت جواب نه میدم چون اصلا تحمل دیدن اذیت شدنت را ندارم !

 البته بماند که همه یک عالمه برات هدیه بابت نخوردن پستونک خریدن ، هر چقدر هم این چند روزه دلت خواسته پارک رفتی ، بستی خوردی و خلاصه هر کاری دوست داشتی حسابی انجام دادی ! حالا ان شاالله که دیگه واقعا از سرت بره و بتونیم این کار رو به همت خود شما خانوم کوچولو به اتمام برسونیم !!!!

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

مامانی درسا
1 تیر 91 0:36
عزیزم تولدت مبارک انشاالله 120 ساله شی
سمانه(مامان محمدرهام)
1 تیر 91 1:29
تولد تولد تولدت مبارکککککککککککککککککککک الهی 120ساله شی وهمیشه سالم وتندرست باشی عزیزم
مامانی نازلی طهورا
1 تیر 91 8:35
خوشگل خانم تولدت مبارک
مامان زهرا
1 تیر 91 14:10
تولد تولد تولدت مبارک صدو بیست ساله شی مدیسا جون
مامان زهرا
1 تیر 91 14:15
رزیتا جون دختر من و شما تقریبا هم سن هستند ...خوشحال میشیم ما را هم لینک کنید با جازه شما را لینک کردم
مامان زهرا
1 تیر 91 14:18
رزیتا جون خیلی خیلی کار خوبی کردی که پستونک را جمع کردی زیاد ناراحت نباش دخترت سریع فراموش می کنه من از مخالفین سر سخت پستونک هستم
مامان شینا
2 تیر 91 1:44
ماشالا چقد شیرین و دوست داشتنیه


مامان زهرا
21 تیر 91 17:02
خوشحال میشم به این پست مراجعه کنید و نظر بدید: http://tiam2011.niniweblog.com/post59.php مرسی
مامان زهرا
30 تیر 91 12:07
سلام خانمی ماه رمضان مبارک ما را هم سر سفره افطار دعا کنید