مدیسا مدیسا ، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 11 روز سن داره

مدیسا دختر کوچولوی مامان رزی و بابا مازی

تکه کلامهای بامزه!

1391/3/17 15:40
نویسنده : مامان رزیتا
3,036 بازدید
اشتراک گذاری

خودم میدونم که هر مادری فکر میکنه بچه خودش خاص است ولی به خدا فقط نظر شخصی من نیست که تو خانوم ریزه مامان رزی خیلی بالغ تر از سن وسالت هستی و بیشتر از سنت درک میکنی ! تکه کلامهات انقدر بامزه است که حد نداره . مثلا با عروسکت که داری بازی میکنی بهش میگی : اگه به حرف مامان مدیسا گوش ندی و صورتت را نشوری از غصه دق میکنم و گریه میکنم و تنهات میذارم !

شبهاکه کنارتختت میخوابم با دستهای کوچولوت نوازشم میکنی و آهسته زیر لبت میگی :شیکرم ،نانازم،عسلم ، خوابهای خوب ببینی !

 یکی از بازیهای مورد علاقه ات اینه که به من میگی مامان مثلا گریه کن تا من آرومت کنم ،و با این کلمات منو آروم میکنی : دختر قشنگم ، عشق مامان گریه نکن چون مامان غش میکنه ، مامان برات میمیره اگه ناراحت باشی ، جون من گریه نکن !

 

ظهرها که از سرکار بهت تلفن میزنم آخر مکالممون میگی :مامان رزی دوستت دارم ،عاشقتم، میمیرم برات ! بازم میگم شاید از نظر مامان رزی خاص باشی ولی بااطمینان مینویسم :خاصی ، شیرینی ،مهربونی ،با احساسی،فهمیده ای ،بزرگتر از سنتی !!! 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان زهرا
1 تیر 91 14:17
خیلی دختر ناز و دوست داشتنی دارید خدا حفظش کنه