مدیسا مدیسا ، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

مدیسا دختر کوچولوی مامان رزی و بابا مازی

نه ماه حاملگی

1390/4/12 12:14
نویسنده : مامان رزیتا
821 بازدید
اشتراک گذاری

با هم:

  بودیم      niniweblog.com

  می خوردیم   niniweblog.com 

 نفس می کشیدیم   niniweblog.com

 

 می خندیدیم     niniweblog.com                                         

 

 گریه می کردیم niniweblog.com                                                      

 

 می خوابیدیم      niniweblog.com                                                     

 

 غصه می خوردیم و شاد می شدیم        niniweblog.com

 برات حرف میزدم ، آواز می خوندم ، لالایی می خوندم و تمام اتفاقات بیرون شکم رو برات تعریف می کردم       niniweblog.com                            

اولین برفی که اومد رفتیم بالا ی صندلی ، شکمم رو چسبندم به شیشه و بهت برف رو نشون دادم  niniweblog.com

 شاید از معدود مادرهائی هستم که عاشق دوران حاملگی ام بودم و هستم ، چون با دخترکم تنگاتگ زندگی میکردم و حامل گلی چون مدیسا بودم.

                                        niniweblog.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)