مدیسا مدیسا ، تا این لحظه: 14 سال و 10 ماه و 25 روز سن داره

مدیسا دختر کوچولوی مامان رزی و بابا مازی

گم شدن 5 دقیقه ای در هایپر استار

1390/7/6 9:32
نویسنده : مامان رزیتا
1,445 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب با بابا مازی رفتیم هایپر استار ، موقع ورود ماشین کوچولو  اجاره کردیم که شما خانوم کل در طول خرید ما راحت باشی ، اولا نیم ساعت که نشستی گیر دادی که می خوام راه برم، دلم نمیخواد بشینم بعد شروع کردی به دویدن  از این ور به اون ور(البته با همراهی بابا مازی ).

بابا مازی دنبالت می کرد از این ور سالن به اون ور ، تو هم غش غش کنان از دستش در میر فتی .وقتی خریدهامون تمام شد  راهی رستوران شدیم شام بخوریم. دم پله برقی شما دختر بلا یه هو غیبت زد سرم و برگردوندم دیدم نیستی ، داد زدم مازیار مدیسا نیست چنان محکم زدم توسرم که تا چند دقیقه سرم گیج بود،هر کی از کنارم می گذشت می پرسیدم شما یه دختر بچه ندیدین؟بابا مازیار راهی رو که اومده بودیم برگشت به عقب . قبل از پله برقی چند تا صندلی بوده که شما خانوم تنبل خودتون تشخیص دادین  بنشینید اونجا و استراحت کنید مامان و بابا هم از همه جا بیخبر !!

خدا انشاء الله برای هیچ پدر و مادری پیش نیاره! در عرض چند ثانیه تمام دنیا رو سر آدم خراب میشه.5 دقیقه گم شدنت 5 ساعت برام طول کشید!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان نيكان و روهان
10 مهر 90 14:33
سلام راستش من هم اين تجربه تلخ را با نيكان در دبنهامز تجربه كردم همه مادرها مثل هم هستند يه لحظه دور شدن از اونها انگار قرنها طول كشيده خيلي مواظب مديسا باشيد از طرف من دختر قشنگتون را ببوسيد.